لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

the others

تا حالا نشده یکی به من سلام کنه نگم علیک السلام. نشده یکی بگه حالت چطوره و من نگم خوبم شما چطورین. هرکی هم گفته چه خبر گفتم سلامتی شما چه خبر؟ ولی کجا بوده سلامتی. اصلا هم برام مهم نبوده که اون چه خبر داشته یا نداشته.همین جوری می‌خواستم یه چیزی بگم که گفته باشم. 

که چی بشه؟ 

می‌خوام سگ بشم پاچه بگیرم اساسی. هرکی گفت سلام بگم خوب که چی؟ هر کی هم پرسید چه خبر؟ بگم به تو چه آخه؟ هر خبری دارم که دارم. تو چه کار داری که من چه خبر دارم یا ندارم. آخه چکار دارین به کار من به قرآن؟ هر‌کی می‌رسه، سلام چه خبر؟ آخه به تو چه ربطی داره؟ به شما چه ربطی داره که من چه خبر دارم؟ مرده‌شور این اجتماع رو ببره که من آدم اجتماعیش هستم. می‌خوام از کارم استعفا بدم. لعنت به این کاری که من دارم. خسته شدم به قرآن. خسته شدم از این چاپلوسیایی که می‌کنن. کثافتا. 

اصلا من چرا دارم اینا رو می‌نویسم. که چی بشه؟ لعنت به من. اونی که می‌خونه چرا اینا رو می خونه؟ نخون تو رو خدا اینا رو. حالم به هم می خوره از همه‌چی. 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من هم با شما هم عقیده ام
یک وقتایی دوست دارم این خایه مالها را گیر بیارم یه گوشه
قد خری بزنمشون
ولی نگران نباش آخره فیلم همشون میمیرن
به من هم سر بزن

خانومی دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 02:58 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

چه کاریه که میخوای تمومش کنی ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

کدوم پدر سگی گفته تو لالی؟
ای لال بشه الهی!
یه وقت خسته نشی به قرآن
راستی چه خبر؟

مهرداد چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://chora.blogfa.com

سلام.آره باهات موافقم.نگاه ما به دیگری دو وجه داره.هم باید دیگری زدایی بشه تا به فردیت دست پیدا کنیم و هم دیگری پذیری تا سوبژکتیویته شکل بگیره.به این می گن فردیت اشتراکی.
بودریار هم در اومد .دومین کتاب من از
critical thinkers
با این حال کریستوا رو ترجیح می دم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد