لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

حلاج

 

می خواستم بگویم اناالحق 

ترسیدم اعدامم کنند. 

 

نگفتم.

شعری بدون اجازه از ابوالفضل پاشا

این شهر و این کوچه

 

 

این شهر و این کوچه پس‌کوچه‌هاى پر از من

من مى‌روم داد مى‌زنم

این شهر و این خانه آن خانه‌هاى پر از زن

من داد مى‌زنم که نان ببرم براى بچه‌ام زنم

 

***

ظرف‌هاى تازه‌یى براى شما بخرید آورده‌ام

داد مى‌زنم : بیا ببر ظرف

درى باز نمى‌کند زن ِ پاى تلویزیون

 

لباس‌هاى دیگرى براى شما پُز بدهید آورده‌ام

داد مى‌زنم : زن بیا ببر

پنجره‌یى باز مى‌کند زن ِ گوشى به دست

کنار مى‌رود باز پنجره مى‌ماند

 

تازه‌هاى دیگرى براى شما داد مى‌زنم زن

درى باز مى‌کند زن ِ تا ساعت ِ ده روى تختخواب

 

***

چاره‌یى نیست

من تو را مى‌شناسم اى زن!

خسته شدم

و من تو را اى من!

تو را مى‌شناسم ایضاً  

 

شعری از منیر سادات حسینی

 

دریچه می‌کشم

از تنم

روی تمام دیوارها

که ای

هذیانِ نگفته در بیداری

نشت میکنی

در روح بی‌تفاوتم

و هی

کهنه می‌شود با تو

شهرم

ای پایتخت مستقل خیال

حکومت کن

به هرچه از تو

به من می‌رساندت

در شعری نخوانده

و رقصی

میان این پوسیدگیهای مدام

از هرچه به تو

 

پوست می‌اندازد

ای

در من رها شده

بگو

این روح

 کی به حلول

می‌رسد. 

walen time

 

حالا ما نمی دونیم ولنتاین چه روزی هست. 

ولی خداییش ولنتاین هر وقت که هست بر تمامی مسلمانان عالم علی‌الخصوص شیعیان مبارک باد.

help

 

اول می خواستم از همه جلو بزنم. 

همه از من جلو زدند. 

بی‌خیال شدم. 

 

می خواستم دنیا را نجات بدهم.  

مردم را نجات بدهم. 

نتوانستم. 

بی خیال شدم. 

 

یکی بیاید مرا نجات بدهد. 

بدون عنوان

 

شبها تا دیروقت بیدارم. 

صبح دیر سر کار می روم. 

مثل یک نظریه پست‌مدرن شده ام. 

عجیب شده‌ام. 

آرزو


ای کاش سالها پیش مرده بودم،  قبل از اینکه بروم سر کار.  و ای  کاش تصادف کرده بودم تا یه چندرغازی هم گیر پدرم آمده بود. پدرم را دوست می دارم، بسیار زیاد. می خواهید باور کنید می خواهید نکنید.