لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

شعری بدون اجازه از ابوالفضل پاشا

این شهر و این کوچه

 

 

این شهر و این کوچه پس‌کوچه‌هاى پر از من

من مى‌روم داد مى‌زنم

این شهر و این خانه آن خانه‌هاى پر از زن

من داد مى‌زنم که نان ببرم براى بچه‌ام زنم

 

***

ظرف‌هاى تازه‌یى براى شما بخرید آورده‌ام

داد مى‌زنم : بیا ببر ظرف

درى باز نمى‌کند زن ِ پاى تلویزیون

 

لباس‌هاى دیگرى براى شما پُز بدهید آورده‌ام

داد مى‌زنم : زن بیا ببر

پنجره‌یى باز مى‌کند زن ِ گوشى به دست

کنار مى‌رود باز پنجره مى‌ماند

 

تازه‌هاى دیگرى براى شما داد مى‌زنم زن

درى باز مى‌کند زن ِ تا ساعت ِ ده روى تختخواب

 

***

چاره‌یى نیست

من تو را مى‌شناسم اى زن!

خسته شدم

و من تو را اى من!

تو را مى‌شناسم ایضاً  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد