لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

مث سگ درگیرم یعنی همین زندگی من. یاد اون روزایی که می‌اومدم تو این وبلاگ قرمساق بفهمی نفهمی و نفهمی بفهمی یه چیزی می‌نوشتم به خیر. زندگیم شده پر از کارایی که نه به درد دنیام می‌خوره نه آخرتم. فقط میگم خدا را شکر که نه می‌دونم روزم کی‌ه نه شبم. شب فقط سه ساعت وقت دارم که هم شام بخورم هم فیلم ببینم هم موزیک گوش کنم و همم به امورات خانوادگیم برسم. تا حالا هم به هیچ کدومش نرسیدم. عجب روزگار خوشی دارم من.

نظرات 1 + ارسال نظر
فافا دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://kal-khone.blogfa.com

سلام
کل کل دوست داری
اگه اهل کل کل هستی خب بیا پیش ما
www.kal-khone.blogfa.com
وبلاگ ما قدیمیترین وبلاگ کل کله
کل کل آن لاین داریم
کل کل آف لاین هم داریم
اگه دوست داشتی بدون ما هم دوست داریم که به دوستامون اظافه بشه
www.kal-khone.blogfa.com
این هم آدرس وبلاگ شخصی خودمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد