لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

تفاوط

گاهی با خودم فکر می‌کنم شاید من یه نفر دیگه باشم. بعد دوباره فکر می‌کنم نه من همون خودمم٬ آدم دیگه‌ای نیستم خدا نکنه آدم دیگه‌ای باشم. خلاصه یه بار فکر می‌کنم خودمم یه بار دیگه فکر می‌کنم یکی دیگه‌ام. آخرشم نمی‌دونم خودمم یا یه آدم دیگه. بعدش دیگه بی‌خیال میشم میگم حالا چه فرق می‌کنه خودم باشم یا کس دیگه‌ای. خداییش فرقی هم نمی‌کنه. مثلا چه فرق می‌کنه اونی که وقتی به شما می‌رسه سلام می‌کنه من باشم یا یه آدم دیگه. روی این زمین عوضی چه من راه برم چه هر جنبنده دیگه‌ای. فرقی نمی‌کنه. بطری آب معدنی رو چه من به سر بکشم چه یه افغانی. فرقی نمی‌کنه. اگه فرق می‌کرد اوضاع خیلی بهتر از اینا بود. خیلی.

۸۹/۳/۲۸

او سنتی ترین آدم مدرن بود

                                     و

                                      من

                                 مدرن ترین آدم سنتی٬

ما با هم ازدواج کردیم.