لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

تصمیمات

می خوام یه وام کلان از بانک ملی بگیرم بذارمش تو یه بانک دیگه که یه وام دیگه بگیرم. بعدش می‌خوام این دوتا وامو بذارم رو هم و برم بذارمشون تو بانک کشاورزی که یه وام خیلی گنده بگیرم. بعدش می‌خوام همه این پولا رو یه جا کنم و بزنم به یه کار درست و حسابی و یه صندلیم از اینایی که میشینی روشون و عقب و جلو میرن بگیرم و هی از صب تا شب تو خونه باشم و رو همین صندلی بشینم. من عاشق دستور دادنم، می‌خوام هف هشتا نوکر و خدم و حشم بگیرم که دور و برم باشن و فقط دستور بدم: یالا اینو بیار یالا اونو ببر.... بدو برام اینکارو بکن.... سریع برو گمشو پدرسوخته یه لاقبا. آخ که من عاشق دستور دادنم. می‌خوام یه پرستارم بگیرم برا بچه‌مون. من دیگه حوصله بچه مچه ندارم. چیه هی‌آسایش آدمو می‌گیرن به قرآن! البته اگه عیالم دوست داشته باشه بچه‌مونو نگهداری کنه به خودش بستگی داره ولی من دلم می‌خواد بچه‌مونو بدم به همین جاهایی که بچه‌های بی‌سرپرستو بزرگ می‌کنن چون بچه باید قدر زندگی رو بدونه. البته مطمئنم که هر بچه‌ای بالاخره ننه بابای واقعیشو می‌گرده و پیدا می‌کنه. برا همین دلم می‌خواد وقتی مردم یه ارث درست و حسابیم برا بچه‌مون بذارم تا بدونه که باباش چه آدم بزرگی بوده و چه تصمیمات بزرگی تو زندگیش می‌گرفته. برا همینم هست که دارم دنبال ضامن می‌گردم!


نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

الانم که کم دستور نمی دی! مشکلش چیه؟ به ضامن آهو مراجعه کن :)

مهرداد چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://chora.blogfa.com

سلام جهان عزیز.من رو که به یاد داری.مهرداد پارسا.در چه حالی.روزگار به کامه؟دلم هوای دوستان قدیمی رو کرده... خبری از ما بگیر

mamad پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

salaam jahan jan
mibinim ke bale dige ine
dar har soorat ehtiyat kon pish az mowed pedar nashi
deltangetim agha jahan
salaam beresanid

سعید دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

عجب سانسورچی کثیفی هستی

چرا حرف بد میزنی؟ ناراحت شدم!

سعید پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

از محضرت پوزش می طلبم. آخه نظر اولمو که دادم خیلی بعد تایید و به روز کردی فکر کردم سانسورش نمودی. پیش میاد دیگه.

نه دکتر جان. اگه وقت کنم هر روذ به روز می‌کنم حتی حاضرم شبها هم به روز کنم ولی چه کنم که وقت نیست نه روذ و نه شب. خلاصه ما رو بی‌نظر نذار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد