لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

ای ‌کاش

ای کاش کاشی‌ای بودم در کاشان

پسری بودم در تاجیکستان

مردی بودم که با آن خود را از شاخه می‌آویزد

یک خیابان دراز که هر روز زنی با زن بیلی از آن

غزالی بودم در جنگلهای تماشایی گیلان

که بعد از دو شبانه روز جسدم را که از درختی آویزان بود

پائین آوردند

چهره‌ام را هنوز می‌توانستند تشخیص دهند

اگر می‌خواستند

به مادرم که زنی بود سخت جگرآور گفتم

دیگر تمام شد

باید از زندگی من فیلمی ساخته شود

سراسر خنده

سراسر مضحکه خاص وعام

آه

اوه

آه

ای کاش 

ای کاش قضاوتی در کار در کار نمی نمی نمی‌بود

می‌بود

می‌بوس

می‌بوسمت

برای آخرین بار

خدا تو را نگهدار

که می‌روم به جست‌و جوی خودم/خودت و خودش

ای کاش

ای کاش

بکاشم به این همه ای‌کاش

کاشیدم به این مملکت بی ای‌کاش

که مرا و مرا به این همه ای کاش کشیده است.


نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی صفایی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

برای بازگشت خوبه... اما با "مردی مردی را زد" آن سال‌ها فاصله داره... بهم فرصت بده، منم آخه باید برگردم.

مسعود غفوری سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://dastangoo.wordpress.com

ما گراشی‌ها قاچ را کاش تلفظ می‌کنیم.
مثلا می‌گوییم «کاش کاش ببش.» یعنی قاچ قاچ بشوی.
همین.

ممد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 08:08 ق.ظ

اصلا حرف نداره
پر تضمینه اونم چه تضمینهایی
کاشیدم به این همه او ن چیزهایی که من میخواسته ام از شعر واینجاست
ولی باور کن که فقط کاشیدم راست و پوست کنده به اون مملکتی که تو را کاشاند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

ای کاشیدم این زندکی رو
کاشیدم به این صفحه کلید هم که عربیه

دنا جوکار شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://afraenglish.persianblog.ir

سلام
فوق العاده بود...در وبم می زنم.....با اجازت....سر بزن به ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد