لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

روزهای گنجشکی

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

جهان این عکست چه حال خوبی داره

ممنون عزیز دل. شاگردتیم دکتر.

مردی که ایلش را گم کرده است پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام ای صاحب عکس چه عکس خوبی گرفته ای اگر چند سال از عمرتو صرف خواندن مهملاتی مثل syntax و semantics نمی کردی الان قطعا می تونستی عکسای بهتری بگیری ولی خداییش این عکس پرنده خیلی زیباست منو به یاد جاناتان مرغ دریایی انداخت. خدا اجرت بده شا دوماد ایشالا از زندگیت خیر ببینی

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

پرندتم که مث خودت داره سقوط میکنه عزیز دلم......عکس بگیر....خبه......ای مونوم عکس میگیری؟
مو هم دارم سقوط میکنم.

مهشید دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

این عکس به من حس ناامیدی روزهای گنجشک و میده.یه لکه سیاه تو زمینه سفید اونم گوشه پایین و خروج چشم از همون گوشه
من به اندازه یک ابر دلم میگیرد
ولی کنتراست شدید سیاه و سفید همیشه آدم و جذب می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد