لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

دلفارد در اردیبهشت


به دلفارد میروی؟ سرت را بدزد!

       




نظرات 6 + ارسال نظر
احمد شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://focustimes.blogfa.com

گویا جای با صفایی رفتی ... خوشا به حال شما که جهان شد به کام شما .
فکر میکنم عکسهای بهتری میشه گرفت ؛ رنگ زردی که قالب بر دیگر رنگ هاست کمی آزار دهنده شده که حتی بر روی رنگ سبز اوردیبهشتی هم نشسته ؛کادر و نقاط وضوح در عکس اولی را نمی پسندم ولی آن فریم ها که سمت چپ بلندی قامت درخت ها موقعیت سوژه را به وضوح روشن میکند و عمق میدان خوبی را که به واسطه ی حرکت مارپیچ مسیر آب هدایت شده است عکس خوبی ست .

مسعود شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://dastangoo.wordpress.com

به به عجب دوربین با کیفیتی!
(اگه یه کم خرج کرده بودی از خودت هم تعریف می‌کردم ها!)

تعریف نکرده عزیزی.

سعید دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

حس خوبی به این عکس دارم و نمی دانم چرا دقیقاً. دلم برای آبی هر آسمان تنگ شده.

مهشید دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

با دیدن این عکسا دلم واسه نقاشی کردن خیلی تنگ شد.خیلی حس خوبی دارن.

مجی دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://minooenglish.blogfa.com

سلام .خیلی قشنگند کارتون عالیولی دوربین خوبم بی تاثیر نیست اون عکسای مینوجهان چی شد!

سلام عزیز دل. ریختمشون رو یه سیستم دیگه که این چن روز بش دسترسی نداشتم. اینشالا از مینوجهان زیبا هم میذارم.

فرهام یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام .اگر از کرمان گردی فارغ شدی و به ایران گردی پرداختی یاسوج هم قشنگه-خوشحال میشم ببینمت.میدونی دوست خوب من.

Hآره میدونم دوست خوب من. فرهام عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد