لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

لاله‌زار کرمان 14 خرداد90




نظرات 4 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

عکس قشنگیه فقط کاش پای الاغه و دسته بیل با گوشه کار قطع نشده بود

مهشید دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

ببخشید من جسارت می کنم و نظر میدم.من به عنوان یه آدم عامی نه عکاس! نظرامو میگم.دوستان عکاس بر من ببخشایند!
این سرس عکساتون زیباست مخصوصا عکس دختر بچه شاکی!

سارا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

اون عکس دختررو خیلی دوست دارم. کاش از اون خونه های گلی ام یه دونه گذاشته بودی.

مسعود غفوری سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 03:30 ق.ظ http://dastangoo.wordpress.com

الاغ این عکس آخری بسیار زیباست. اصلا نگاهش با آدم حرف می‌زند.

دفه بعد عکسی میذارم که نگاش با الاغا هم حرف بزنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد