لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

کهنوج کرمان

نظرات 2 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

حس این عکس رو خیلی دوست دارم.فقط اگه یه چیزی این طرف کادر یعنی طرف چپ می بود که از سنگینی طرف راست کم کنه به زیبایی عکس افزوده می شد.

احمد چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.focustimes.blogfa.com

اگر در نگاه اول بخواهم بگویم کدام مرا به خود جذب میکند ، میگویم که منظره ای از انعکاس چند درخت در اب و بک گراند کوهستانی سر فرو برده در ابر و سکوت . عناصر سوژه به خوبی هر چه تمامتر هر یک در جای خود نشسته اند و چشم در گردشی منظم ابعاد سوژه را سیر میکند فضای خالی سمت چپ روی آب آرامش خوبی ست برای سیاحت در سوژه ی مورد عکاسی شده ولی ای کاش میتوانستم از آسمان آبی بالای کوهستان و ابر چیز بیشتری بدانم .
وبه این نکته اشاره کنم که برای بدست آوردن انعکاسی شارپ تر میتوانی از فیلتر پولاریزه استفاده کنی .
اما ازین گذشته اگر از ماندگاری یکی از سوژه هایت در ذهنم برای مدتهای طولانی چیزی به یادگار داشته باشم تنها و تنها نگاه سر در گم دخترکی ست که در مقابل دوربین عکاس هزار چرای ِ بی پاسخ را رقم میزند . سر در گمی دخترک مرا به هول می اندازد و دستان بی تکلیفش ای قراریم را بیشتر میکند . دو مورد به نظرم ضرورت رعایت دارد یکی سر پسر بچه ای که فرم جالبی در بک گراند عکس ندارد و دیگر اتخاب کادر نیم تنه . فکر میکنم اگر تمام قد از سوژه عکاسی شده بود عکس می توانست احساس خاص کودکانه ای را که در نگاه دخترک موج میزند بهتر القا کند .
عکس تراکتور وضوح عالی نما مناسب اما سوژه بسیار تکراری همچنین الاق سوار .
در مجموع عکسهای این بار خیلی بهتر بودند .
--- عکسهای تازه ای که گذاشته ای تنها ازعکس منوجان خوشم آمده هرچند به جای کراپ گرفتن که چندان جالب نشده میتوانستی کادر بسته تری انتخاب کنی .
اما دیگر عکسها ضاهرآ ایراد فنی پیدا کرده اند .
تا عکسهای بهتر . . .

ممنون احمد عزیز که عکسامو دیدی. از نظراتت خیلی استفاده می برم. راستش عکس درختان در آب رو با دوربین کانن قبلی گرفتم که همینم به زور دراومد. اشکالات نوری عکسا رو هم خودم عمدا گذاشتم. تجربه است دیگه. کی به کیه ماهم تجربه می‌کنیم! راجع به عکس دختربچه عکس تمام تنه‌ش رو دارم ولی توجه رو از حالت صورتش دور می‌کنه و اون چیزی که می‌خوام نشون بدم رو به‌م نمیده. حالا اینشالا عکسای تازه‌تری بتونم بذارم. بازم خیلی لطف داری که سر می‌زنی و همیشه ممنون توجهاتت هستم و قدردان راهنماییات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد