لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

ارنست همین گوی

من برای 40 سالگیم آمادگی نداشتم. یک دفعه دیدم چهل سالگی از راه رسید. بی حرف اضافه موهایم را از روی سرم برداشت. دستم را لرزاند. پاهایم را از رمق انداخت. دارم بیشتر به پایان چیزها فکر می کنم. به پایان امور. به پایان اشیا حتی. تصورم این است که پایان دنیا که همه از آن حرف می زنند برای هر کسی یک روزی می رسد از راه ولی بعضی فکر می کنند برای همه باید همزمان اتفاق بیفتد. نه پسری دارم که درباره تجربه هایم با او حرف بزنم و نه دختری که جهیز آبرومندانه ای برایش فراهم. خودم ام و خودم و یک عالمه تجربه های به درد نخور. که به درد هیچ کس نخوردند حتی خودم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 12:17 ب.ظ http://manooblog.blogsky.com

چل چلیت مبارک جهان ما!

خیلی مخلصم عباس عزیز. دیدی چطور از راه میرسه! بی حرف اضافه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد