لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

قصه ای که از لحاظ سیاسی، غیر سیاسی ست.

رفتیم ماهیگیری

سه تایی من و محمد وعباس

قبل از رفتن رفتیم جلفا

محلهُ ارمنی ها

یه آشنا داشتیم

سه تایی

من و محمد و عباس

عرق گرفتیم عرق کشمش

به اندازه سه نفر نه کمتر نه بیشتر

رفتیم لب رود

تو نور ماه

عرقامونو خوردیم

بالا آوردیم

سه تایی

من و محمد و عباس

خواستیم ماهی بگیریم

ولی قلاب نداشتیم

سه تایی

من و محمد و عباس

ماشینو سوار شدیم

رفتیم شکار

خرگوشا رو می دیدیم

ولی تفنگ نداشتیم

برگشتیم

سه تایی

من و محمد و عباس

خواستیم بریم خونه

ولی خونه نداشتیم

ماشینم نداشتیم

عرقم نداشتیم

از اولشم دروغ گفتیم

چون که ما دروغگوییم

سه تایی

من و محمد و عباس

***

**

*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد