لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

چت

 

این مطلب را از وبلاگ دوستان گراشی گرفته ام.از وبلاگ ما چند نفر

چت با یک فقره عاشق بی‌ادب

من : خوب چته
من : من میکروفن ندارم
OON: namard chera javab nemidi
BUZZ!!!
من : من میکروفن ندارم
من : من میکروفن ندارم
من : من میکروفن ندارم
من : من میکروفن ندارم
من : من میکروفن ندارم
من میکروفن ندارم
OON: khob
OON: khobi?
من : ها
OON: che khabar?
من : عروسی خر
من : و سلامتی[ ....]
OON: devoone shodi
من : اثرات احمدی‌نژاده
OON: kojai
BUZZ!!!
من : کجا باشم
من : گراش دیگه
من : خونه
OON: khob toam bya bezan
من : باشه
من : اومدی می ‌زنم
OON: asabani hasti
من : نه
OON: rasti taarifeto shenidam migoftan mamad termi 24 vahed migire
من : کی همچون غلطی کرده
من : من این ترم بیست تا گرفتم
من : هنوز به هیچ شکلی از انحا لاش رو هم باز نکردم
OON: shabe emtehan mikhooni balatar az17 migiri
من : تست زدن تکنیک داره
OON: khoobe
من : خدا توفیق داده همه امتحان های ما هم تستی است
OON: che khabar az bacheha?
من : مسعود و حمید امتحان داره
من : سعید الان داره چت می‌کنه
من : اسمال احتمالاً خوابیده
من : راستی محمدعبداللهی هم عروسی کرد
OON: pas ba saeid michati
من : تقریباً
من : و نامزدم و تو
OON: aroose khodet enshaala
OON: to ke gerashi degi chera
من : عروسی [ ....]
من : خوب آدم باید از تکنولوژی استفاده کنه
OON: nemizaran bebinish vase hamin
من : این همه می‌شه
OON: masoud harchi fohsh bood oon shab baremoon kard
من : مگه چه غلطی کردی
OON: dste shoma dard nakone
OON: to ham fohsh mikhai
من : ها بار می‌گی!
OON: manam montazere namzadam hastam
من : هی خندیدیم
من : فهمیدم تو همین‌طوری به بقیه سلام نمی‌کنی
من : خیلی علاف بودی حیوونکی
OON: na
من : = خندیدم
من : یعنی خودم تنها هستم
OON: rafte khodesho amade kone mikham bebinamesh
من : ایوول
من : بابا آمادگی
OON: vase hami tool kishide
من : بابا گرم کردن خود
من : بابا بدن‌ساز
من : بابا ورزشکار
OON: [ ....] matalak nazan
من : خوب تو هم بزن
OON: hasoodit mishe
من : نه
من : مگه مرض دارم
OON: chera dige
OON: are ke maraz dari
من : اتفاق خیلی هم خوشحال می‌شم
من : که شما به کار خودتون برسین
من : من هم به کار خودم
من : که مسخره بکنم
OON: to hasoodit mishe ke nemitooni be kare khodet beresi
من : تو این وری فکر کن
من : طوری
OON: boro toam be zanet yad bede ke
من : خوب
OON: che joori bekhone
من : یعنی چی بخونه؟
OON: ke too sare khodesh nazane
OON: ke mamad shbe emtehan mikhoone khoob migire vali ma
من : این نشانه عشقه
OON: joon mikanim okhoob nemigirim
OON: eshgh bokhore to saret
من : چرا شایعه می پراکنی
من : اون هنوز امتحان نداده که معلوم بشه چند می‌گیره
OON: bego dasam besh nemirese
OON: terme qabl ke emtehen dade
من : همینه نه
من : ترم اوله اون
OON: haqete ke nazaran va garne kar daste khodetoon midin
من : انشاالله شما کار دست خودت ندی
OON: to ke zarfeat nadari
OON: man mikham ezdevaj konam
من : خوب بکن
OON: kar daste khodam nimidam
OON: emrooz ye joorit hast
من : مثلاً چه جوری؟
OON: too zoq mizani
من : نه، نگاه کن تو بعد از نامزدی
تو ذوق خورت قوی شده
OON: zaneto nadidi in joori shdi
من : من اتفاقاً امروز دیدم
OON: manam har shab ye saat ba ham harf mizanim
من : خوب علافی دیگه
OON: emshab ham mikham bebinamesh
OON: boro [ ....]
من : اومد یا نه؟
من : که من برم رفع زحمت کنم
OON: doroq migoftam saate 10 myad
من : کافی نت هستی؟
OON: na khoone
من : هی ول
من : یا
من : ایول
OON: khob dige
من : خلاصه زندگی خوب و همراه با موفقیت و شادکامی را برای شما و همسر گرانقدر آرزو دارم.
OON: mamnoon
من : امضا: مقام معظم رهبری
OON: [ ....]
من : شاید
من : من برم
من : شب خوش خلاصه
OON: koja
من : شام بخورم
من : مادرم اینا صحرا بودن
OON: zood nist
من : از صبح گشنه موندم
OON: roozaii
من : نه بابا حال داری
من : ما روزه سرخودیم
OON: pas zanet chi shod
من : هیچی دعوا کردیم رفت
OON: kash ma daavamoon mishod
من : گفتم با [ ....]اشنات بکنم (اسم طرف)
گفت[ ....]چه خریه دیگه
OON: ta inqadr deltange ham nimishodim
من : بعد من گفتم خر خاکستری
من : اون گفت خر سفید
من : بعد دعوامون شد اون هم قهر کرد
OON: khar khodeti o.........
من : نه، جون من حال کردی رفتی سرکار یا نه؟
من : من برم؟
من : های
من : های
من : های
های

من : های
های
های
BUZZ!!!
OON:  [ ....] [ ....] too [ ....] koja rafti
من : حالا خر خاکستری یا سفید
من : من از محضر شما اجازه خواستم که مرخص بشم
من : باز زنگ زد
من : من میکروفن ندارم
You missed a call from OON
OON: divoone hari delet khast baremoon kardi o rafti [ ....]
من : با منی؟
من : ها بامنی؟
من : با من بودی ها؟
OON: na ba amatam
من : ببینم منظورت منم
من : با عمه من بودی؟
من : کدوم یکی؟
من : ها
OON: ha
من : بگو نه
من : جرات داری بگو
OON: na ba [ ....]
من : ها
من : کدو یکی‌اش
من : ها
من : بگو دیگه
OON: aslan ba hamatoon
من : جرات داری بگو
من : خوب دلت خنک شد
OON: ba hamatoon
من : ما بریم حالا
من : عصبانی بازی در آوردم که دلت عصبانی خنک بشه
OON: are
من : حیوونکی
من : واقعاً درک می‌کنم با توجه به درجه بالای عشق‌ات
OON: boro gooreto gom kon
من : چه زندگی نکبت‌باری داری
OON: dege invara paydat nashe
OON: aslan
من : ولی روز خیلی خوبی بود
من : از شما بابت شاد کردن و حال دادن به یک مومن (که خودم باشم) از طرف خدا تشکر می‌کنم
OON: ali bood chon bazanam harf zadam
OON: to momeni
من : مثلاً
OON: to ini
من : خلاصه دمت گرم
من : به قول شیرازی‌ها
من : حال دادی
من : برو حالتو بکن
من : خوش باش
من : چه کار داری بقیه چی گوز گوز می‌کنن
OON: are
OON: ma kari nadarim
من : شما؟
OON: to be kare bqe che kar dari
من : آخه تو خودت رو جزو آدم حساب می‌کنی؟
OON: na myam ba shom haevoona qati misham
من : خلاصه اجازه بده متن این چت گرانقدر رو بزنم توی وبلاگ بقیه خلق‌الله هم حال کنن
OON: man dige bayad beram
من : شب خوش
من : ساعت ده خوبی داشته باشید
OON: har joor maeli
OON: bye
من : خدان
من : گهدار
 
http://hameh.blogspot.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد