لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

مسافر

 

من الان مسافر به حساب میام

چون از یه شهر دور پا شدم

                                 اومدم به یه شهر دور

من الان مجازم خیلی کارا بکنم

مثلآ می‌تونم با زیرشلوار برم تو خیابون اصلی

وکلی کارای باحال دیگه

چون مسافرم

از آداب و رسوم شهرای اونجا چیزی نمی‌دونم

اونا هم از آداب و رسوم من چیزی نمی‌دونن

هر کار کنم

اونا فکر می‌کنن آداب و رسوممه

منم خیلی کارا می‌کنم.

من عاشق آدرس پرسیدنم

به خاطر همینم هر جا می‌رسم آدرس می‌پرسم

از هرکسی آدرسی رو می‌پرسم که بلده

همه هم به من کمک می‌کنن.

چون من مسافرم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد... دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://nasimekavir.blogfa.com/

سلام به شما دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ، در صورتیکه صلاح میدانید آدرس زیر را تحت عنوان (جواب سوالات تبیان و آفتاب) درلینک خود قرار دهید . و

با پاسخ به سوالات تبیان اینترنت مجانی و جوایز دیگر هدیه بگیرید ، جواب صحیح سوالات را از وبلاگ زیر در یافت نمائید .

در ضمن برای ورود به سایت تبیان و آفتاب از قسمت پیوندهای روزانه همین وب سایت می توانید استفاده نمائید .

خدا نگه دارتان باشد.


جواب سوالات تبیان و آفتاب

http://nasimekavir.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد