لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

نوروز

 

نوروز زشت ۸۷

این هم از سال ۸۶ که فکر می‌کردیم قراره دنیا عوض بشه. فردا ساعت نه و خورده‌ای سال زشت ۸۷ شروع میشه و شکوفه‌های بهاری هم باز میشن. اما روزگار همون روزگاره و مردم هم همون بی‌پدرایی که بودن هستن. یه کرور آدم دارن شب و روز میدون دنبال پول دو کرورشون دنبال شهرت و یه تعداد دیگه هم که نمی‌دونن دنبال چین.منم این وسط گیر کردم که آدم باید اصلا دنبال هیچی باشه یا نه. تا این لحظه حاضر که من دنبال هیچی نبودم و همین جوری زندگی کردم که بگذره و البته که گذشته ولی من دنبال یه سرنخایی می‌گردم که شاید کمکم کنن و زندگیمو از این تلخی نجات بدن. فعلا دارم کار می‌کنم.

حالا تا سال بعد.....! 

نظرات 3 + ارسال نظر
مدی پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

لال شو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باشما نبودما
راستی
عید لالیت مبارک

مدآ پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 04:14 ق.ظ

واقعا زشته
اینشاالله صد سال به این سال های سیاه

یکی که نبود پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

اول.میبوسمت.دوم.عزیزم دنیا عوض نمیشه.سوم.تو تنها ادمی هستی که گیر نکرده.چهارم.دنیا اونقد را هم زشت نیست پسرکم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد