لال بلاگ

لال بلاگ

این یک وبلاگ نیست، شبیه وبلاگ است.
لال بلاگ

لال بلاگ

این یک وبلاگ نیست، شبیه وبلاگ است.

یک فنجان بیهودگی


بیهودگی

دوست خوب من

گاهی به من زنگ می زند

احوال می پرسد.

گاهی به خانه دعوتش می کنم

رد نمی کند


می آید

در آشپزخانه راه می رود

حرف می زند

چای می ریزد

یکی برای خودش

یکی برای من

دوتا برای خودش دوتا برای من

تخمه سگ

گاهی تخمه هم می آورد

دوتایی می نشینیم به فیلمی موزیکی کتاب شعری

فرقی نمی کند


بیهودگی

دوست عزیز من

حرفهای فراوانی بلد است

شعرهای فراوانی از بر است

یکبار درباره طعم گس گیلاس حرف زد

یکبار حتی درباره خانواده و زن و فرزندم نظر داد که چون من به روی خودم نیاوردم ادامه نداد


تخمه سگ

دوست خوبی ست

فقط گاهی از تنهایی من سوءاستفاده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد